چی شده
من پارسال خارج رحمی شدم
سلام سونو واژینال مینويسن وبعد با تشخیص دکتر یا لاپاراسکوپی میکنن یاهم با تزریق آمپول توده رو کوچیک میکنن
اگ سن بارداری کم باشه آمپول متوترکسات
اگ سن بارداری زیاد باشه لاپاراسکوپی
بعدش ازت هرروز یه بار آزمایش تیتر بتا میگیرن تا بتا بیاد پایین
تا صفر بشه
ان شاالله باامپول رفع بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.