کیا اوایل بارداری خونریزی داشتن ؟الان وضعیتوش خوبه؟

۷ پاسخ

هفته نهم برای تپش قلب یکم دیر سونو رفتم گفت لخته خون اطراف جنینه شیاف داد

من اول حاملگی سه روز پریود شدم عید قربان یه ماه دیگه وقتم گذشت سونو گفت پنج هفته وچهار روزه بچت

من هنوزم دارم

من داشنم خوبم شکرخدا

با استراحت و شیاف پروژسترون خوب شدن

سلام یه سوال غیر مرتبط
تو سونو بهت گفتن دو قلوعه؟

هماتوم داری

سوال های مرتبط

مامان پاشا مامان پاشا هفته ششم بارداری
مامان سحر مامان سحر هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جیگر بالام🤰🥰 مامان جیگر بالام🤰🥰 هفته بیست‌وچهارم بارداری