۳ پاسخ

سوئیسی اصلا جزو واجبات نیست اگ بچه اولی هستی واسه راحت بغل گرفتن بچه بدردت میخوره تا چند ماه اول اما فرنگی واسه بیرون بردن بچه لازمه

سوئیسی ک برای ماه های اول خیلی واجبه، فرنگی برای بچه هایی خوبه ک زمستون بدنیا میان

سوئیسی شیک تره قنداق فرنگی ب درد نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسرم💚 مامان پسرم💚 هفته سی‌وهشتم بارداری