سوئیسی اصلا جزو واجبات نیست اگ بچه اولی هستی واسه راحت بغل گرفتن بچه بدردت میخوره تا چند ماه اول اما فرنگی واسه بیرون بردن بچه لازمه
سوئیسی ک برای ماه های اول خیلی واجبه، فرنگی برای بچه هایی خوبه ک زمستون بدنیا میان
سوئیسی شیک تره قنداق فرنگی ب درد نمیخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.