۳ پاسخ

ورن دهی عالی
من تا دوماه میدادم بعد دخترم حساسیت ب پروتئین گاوی داشت هضم اپتامیل براش سنگین بود


و شیر خوبی هم نیست
ولی وزن خیلی میده

سلام من چون پسرم خساسیت داشت پپتی دادم وزنش دوماهگی۶۳۰۰بود خداروشکر

خوبه شکر خدا

سوال های مرتبط