۲ پاسخ

سلام منم شیرخودمومیخوره ،،،۳ ماه اول شیردهی خیلی چیزهای نفاخ نخوردم ولی بعدش همه چی خوردم خداروشکرهمه چی آرومه 😅

سلام من شیر خودمو میدم همه چی میخورم رعایت نمیکنم

سوال های مرتبط