۵ پاسخ

آره خوبه من آپتامیل اچ آمیدم

خوبه ولی سنگینه

ارہ من راضیم البتہ بیشتر شیر خودمو میدم ولے شیر خشک ھم کمکے میدم

من تا به هفته پیش میدادم ولی خیلی دل درد داش

من ابتامیل میدم راضیم میسازش

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا ۱۲ ماهگی