آره تا یکروز مهلت دارین نینیتون بدنیا بیاد
اگه هفته پایین باشه بستری انتیبیوتیک وسرممیزنن که ابش برگرده اگه ترمیم شد مرخص میکنن اگه نشه ۳۴ هفتگی ختم میدن
اونو دکتر مشخص میکنه اگه نشتی کم باشه ن اما اگه زیاد باشه اره
کیسه اب من که پاره شد از امشب تافردا عصرش که بچه بدنیااومد هیچ کاری برام نکردن فقط امپول فشار زدن فرداش بابدبختی وکلی پارگی بچه کبود به دنیااومد فقط شانس اوردم که اکسیژن به مغزش رسیده بود وگرنه خدامیدونه چی میشد
نه دوستم از ۳۱هفته سوراخ شد ۳۶کلا پاره شد زایمان طبیعی کرد
چخبر کیسه آبت چیشد نفهمیدی؟
فکر کنم تا جایی که بشه اول کنترلش میکنن اگر دیگه خیلی آبش کم بشه ختم بارداری میدن
اگه هفته پایین باشه بستری میکنن به هفته امن برسی اگه بالا باشه سزارین اورژانسی میکنن
اره دیگ🥲
سوال منم هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.