۵ پاسخ

دختر من ۶ ماهشه ۶ کیلوئه شما که خوبه وزن بچتون ماشالله

رفلاکس داره کیدیزول باید بخوره

دو ماهکی ۶۳۰۰؟؟؟

رفلاکس داره باید ببریش دکتر تا درمانو براش شروع کنه باید دارو بخوره

رفلاکس داره

سوال های مرتبط