مامانا من سزارین بخوام بنظرتون چندم زایمان میکنم؟!

۴ پاسخ

دکتر به من گفته بود ۳۸هفته و۴ روز
ولی ۳۷هفته زایمان کردم خداروشکر دخترمم اوکی بود

۳۸ هفته و ۲ روز تا ۶ روز میشه

۳۸ هفته

سلام عزیزم من دوتا سزارین داشتم ،هر دو رو در هفته ۳۹ برداشتن،یعنی ۳۸ هفته و۳،۴ روز

سوال های مرتبط

مامان آیهانم✨☁️ مامان آیهانم✨☁️ ۱۳ ماهگی
مامان آراز 👼🪽💙 مامان آراز 👼🪽💙 روزهای ابتدایی تولد