منم ۲۶خردادم
دکترم گفت احتمالا همون ۳۸هفته سزارین میکنیم اونم اگه زودتر دردت نگیره بخاطریکه از الان درددارم وانقباض دارم فشار وقندمم بالاس
منم آخر خردادم💙
من 31خردادم طبیعی🫠🥺
دکتر تشخیص میده گلم، که البته بیشتریا تو 38هفته هستش
زایمان سزارین فکنم هفته ۳۸میکنن دا
حدودا ۱۰ روز قبل تاریخ انتی عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.