۹۲ روز تا زایمان طبیعی..بنظرتون چندم برای سزارین باید برم؟

تصویر
۶ پاسخ

منم ۲۶خردادم
دکترم گفت احتمالا همون ۳۸هفته سزارین میکنیم اونم اگه زودتر دردت نگیره بخاطریکه از الان درددارم وانقباض دارم فشار وقندمم بالاس

منم آخر خردادم💙

من 31خردادم طبیعی🫠🥺

دکتر تشخیص میده گلم، که البته بیشتریا تو 38هفته هستش

زایمان سزارین فکنم هفته ۳۸میکنن دا

حدودا ۱۰ روز قبل تاریخ انتی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان قلقلی مامان قلقلی روزهای ابتدایی تولد