استفاده کن گلم ۴ کیلو مناسبه دیگ
۳.۶۰۰ ه دو کوچیک میبندم
1خوبه تا5کیلومیتونی ازش استفاده کنی
اگه ردش میمونه دو ببند که اذیت نشه
من از ۲۸ روزگیش سه میبستم
دو خیلی کشش خط مینداخت
من تا ۵کیلو ۱استفاده کردم
تا ۵ کیلو رو ساپورت میکنه
قسمت ران پا اگه تنگ نباشه و پشت کمر پایین نباشه خوبه .
بستگی به جثه بچت داره عزیزم یسری بچه ها ران لاغری دارن الان ۱ اذیتش نمیکنه ردش نمیمونه؟
من استفاده میکنم هنوز ۴ کیلوعه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.