۱۰ پاسخ

استفاده کن گلم ۴ کیلو مناسبه دیگ

۳.۶۰۰ ه دو کوچیک می‌بندم

1خوبه تا5کیلومیتونی ازش استفاده کنی

اگه ردش میمونه دو ببند که اذیت نشه

من از ۲۸ روزگیش سه میبستم
دو خیلی کشش خط مینداخت

من تا ۵کیلو ۱استفاده کردم

تا ۵ کیلو رو ساپورت میکنه

قسمت ران پا اگه تنگ نباشه و پشت کمر پایین نباشه خوبه .

بستگی به جثه بچت داره عزیزم یسری بچه ها ران لاغری دارن الان ۱ اذیتش نمیکنه ردش نمیمونه؟

من استفاده میکنم هنوز ۴ کیلوعه

سوال های مرتبط