واژینال یکم سوراخش کن بعد بزار داخل واژنت
مامان دلانا چیکار کردی؟ شکمت تغییری کرده؟
میگما فکر نکنم بالا یا پایین بودن شکم تاثیری در زایمان داشته باشه، دیروز دکترم که قلب جوجه رو چک کرد بعدش با دست معاینهاش هم کرد و گفت رشدش خوبه و گفت کامل هم اومده پایین، در حالی که شکل ظاهری شکمم که تو آینه میبینم تغییری نکرده
ولی زمانی که روی زمین میشینم موقع بلند شدن سفت بودن پایین شکمم رو حس میکنم
حالت تهوع میگیری خیلی چربه میخوری به نظرم بزن به واژن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.