۲۳ پاسخ

ما زرشک پلو با مرغ داریم

هیچی هنوز 🤣

آش دارم

ما ظهر دیزی داشتیم برا شب هم مواد فلافل آماده کردم

باز شما میتونید همه چی بپزید شوهر من ن گوشت میخوره ن مرغ ن ماهی ن قارچ ن سبزیجات 😪 اصلا نمیدونم چی بزارم

دمپخت

سوپ میزارم

ناهارو هضم نکردیم هنوز خواهر

ناهار. از دیشب داشتم ولی خوب تازه می‌خواییم بخوریم شام هم پیتزا نون باگتی درست میکنم

سیب زمینی و تخم مرغ
سیب زمینی خلال میکنم سرخ میکنم، بعد دو تا تخم مرغ میشکونم داخلش

آش ترش

هنوز ناهارو نخوردم😂😂

ناهار مرغ و آلو پختم

تصویر

شاید کوکو درست کنم نمی‌دونم

خوراک لوبیا سبز

من احتمالا کوکو سیب زمینی درست کنم دیروز آبگوشت داشتیم

قرمه سبزی

هیچی پلو مغزم نمیکشه بخدااا

برنج وماهی

عدس پلو مجلسی

کوفته

ساندویچ کالباس از هایدا سر خیابون

پاستا

سوال های مرتبط

مامان بنیتا مامان بنیتا ۲ سالگی
سلام بچه ها خوبین بعد ۱۰ روز اومدم اینجا ..اکثرا پیام دادین حال بنیتا رو پرسیدین مرسی واقعا همتون دعا کردین واسش نزدیک ۶،۷تا جراح دیدنش هم کودکان هم بزرگسال حال عمومیش خوبه هوشیاری داره خداروشکر  جمجمش شکسته گفتن خودش جوش میخوره ..خون هم ب مرور حباب میشه نیاز ب عمل و اینا نداره ‌‌..فقط گفتن اگه خدانکرده بیهوشی استفراغ و غیره داشت ببریم بیمارستان. هر لحظه یا تو بغلمه یا دستشو میگیرم باهاش راه میرم ک دوباره ضربه نخوره بدتر شه .تا ی مدت بگذره .خونه بابامم موندم دیگه یه دستشویی هم بخوام برم می‌سپارم ب مامان بابام تا برگردم اصلا تنهاش نمی‌ذارم خیلی سخته


#گهواره #نان #شیرخشک #آپتامیل #پرونوترا #مای بی‌بی #کوکومی #پوشک #دورهمی #فرزندپروری #فرزندپروری #نان #گهواره #فرزندپروری #پوشک #شورتی #فرزندپروری #سوپرامیل #فرزندپروری #دورهمی #فرزندپروری #فرزندپروری #دورهمی #فرزندپروری #دورهمی #فرزندپروری #دورهمی #فرزندپروری #فرزندپروری #نان #پوشک #شورتی #فرزندپروری #سوپرامیل