قرص استرادیول از کجای‌تهران بگیرم؟

۹ پاسخ

سلام من خارجی ۲ میلی دارم عزیزم بسته کامل اگر خواستی پیام بده

تصویر

کلینیک ابن سینا تو قلهک ه اگه نسخه داشنه باشی میده بهت و داره اکثرا

مرکز مام پایینش یه داروخانه هست اپن خیلی احتمالش زیاده داشته باشه. یکی هم روبروی مرکز تو خیابون شیراز جنوبی داروخانه دکتر صفری

هلال احمر برو بگیر
من کرمان از کلینیکی که ای وی اف کردم از دارو خونه اش گرفتم

اگر جمالزاده نداشت نگرد

داروخانه جمالزاده
۲۹فرو دین
پاستور

اصلا گير نمياد
منم يه داروخونه پيدا كردم با كلي خواهش بهم داد ورقي٣٠٠

کمیابه الان دیگه پیدا نمیشه

والله من گرفتم خوردم گلا دست پام بعد ۴ روز کهیر ریخت الان نزدیک ۳ ماهه لک هاش نرفته

سوال های مرتبط

مامان علی❤️ مامان علی❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آوین و روژین مامان آوین و روژین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری