کم کم دوز اورد پایینـ۱۲هفته با انوکساپارین قطع شد
از دکترم پرسیدم گفت تا تشکیل قلب هر ۱۲ ساعت ۲میلی باید بخورم
دیروز رفتم قلبش تشکیل شده بود شکر خدا بهم گفت دیگه نخور
عزیزم تبریک میگم مثبت شدی. مسدود بودم بال بال میزدم از خوشحالی برات.
باید تدریجی قطع بشه
۳ ماهگی
از ده هفته شروع میکنه به دوز دارو رو کم کردن مثلا من 4تا میخوردم اولش بعد کرد هر هشت ساعت یدونه بعد کرد هردوازده ساعت یدونه بعد کرد هر 24ساعت یدودنه بعد یک روز درمیان بعد کامل قطع هرکدوم هم زمانش یه هفته ای بود
بعد سونو انتی
آخرای سه چهار ماهگی
بعد از سونو انتی
۴ ماهگی تمام میشه
هر موقع ضخامت رحم میزان بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.