بچه ها قرص استرادیول رو دکتر کی براتون قطع کرد ؟؟

۱۰ پاسخ

کم کم دوز اورد پایینـ۱۲هفته با انوکساپارین قطع شد

از دکترم پرسیدم گفت تا تشکیل قلب هر ۱۲ ساعت ۲میلی باید بخورم
دیروز رفتم قلبش تشکیل شده بود شکر خدا بهم گفت دیگه نخور

عزیزم تبریک میگم مثبت شدی. مسدود بودم بال بال میزدم از خوشحالی برات.
باید تدریجی قطع بشه

۳ ماهگی

از ده هفته شروع میکنه به دوز دارو رو کم کردن مثلا من 4تا میخوردم اولش بعد کرد هر هشت ساعت یدونه بعد کرد هردوازده ساعت یدونه بعد کرد هر 24ساعت یدودنه بعد یک روز درمیان بعد کامل قطع هرکدوم هم زمانش یه هفته ای بود

بعد سونو انتی

آخرای سه چهار ماهگی

بعد از سونو‌ انتی

۴ ماهگی تمام میشه

هر موقع ضخامت رحم میزان بشه

سوال های مرتبط

مامان 💔آریشاهم💔 مامان 💔آریشاهم💔 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجو علی 💙😍😘 مامان جوجو علی 💙😍😘 هفته بیست‌وپنجم بارداری