قرص استرادیول تا کی باید مصرف کنم ؟
دکترم که جواب نمیده

۳ پاسخ

یه سوال هر کی استرادیول در بارداری میخوره بایستی انوکسا رو هم بزنه؟

من از هفته ۱۲ گفت کم کم قطع کنم سه روز یه بار دوزش را نصف کردم

بعد بارداری هم استفاده میکنین؟

سوال های مرتبط

مامان آوین و روژین مامان آوین و روژین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان بچهام🍭💙 مامان بچهام🍭💙 ۴ ماهگی