چرا قرص استرادیول هیچ داروخونه‌ای بهمون نمیده😑😑

۱۴ پاسخ

خانما من قرص استرادویل دو میل دارم با انوکسا هرکی خواست زیر قیمت میدم این دارک کم یاب هم هست

من بدون نسخه لازم دارم

توروخدا به منم بگید توی نجف آباد قرص استرادیول پیدا میشه خیلی کمیاب 🤦

داروخونه ارتش داشت، داروخونه توی لادن معالی آباد هم داشت،اگه نداشتن از همین داروخونه معالی اباد که گفتم بپرس برات توی گروه واتساپی میپرسه آدرس داروخونه ای که داره رو میگه بهت

کمیاب شده عزیزم

من چند روز پیش دکتر برام نوشت داروخانه تو ساختمونش داشت بهم داد تو ساختمون سینا اردیبهشت غربی طبقه ۱

پست کن براش عزیزم اگه میشه

برو جاهایی که نزدیک مراکز ناباروریه اونجاها میدن چون دارن و استفاده زیاد میشه، کاش تهران بودی بهت داروخانه معرفی میکردم

استرادیول برا چی خوبه؟؟

استرادیول ایرانیش رو نمیدن گیر نمیاد؟؟؟
خدا لعنتشون کنه

برو داروخونه پیش کلینیک‌ثمر...خیلی ب زور میدن‌حیف ازت دورم‌‌وگرنه چن‌بسته داشتم‌بهت‌میدادم

کاش مرودشت بودی میدادمت ۵۰ تا دو میا دارم

با نسخه؟

کمیاب شده یخورده

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری