۹ پاسخ

كپسول يوموگي

کپسول یوموگی عالیه

نئوزینک بده و پدی لاکت
پسر من ویروس گرفته بود اسهال بدبو و شدید داشت با اینا چنروزه خوب شد

کیدی لاکت روزی دوبار بهش بده.زود تاثیر میزاره

بخدا منم از دیروز درگیرشم

دختر منم سه روزه اسهال شده امروز بهش کیدی لاکت دادم با محلول ولی خوب نشده و محلول او ار اس نمیخوره

پسرمنم پنج روز اسهال داشت با کیدی لاکت و شربت لوپرامید خوب شد فقط تا میتونید مایعات بدین که اب بدنش کم نشه و هم اینکه دکترش به ما گفت اب سیب بهش ندین بدتر اذیتش میکنه

عزیزم پسر منم ب مدت یک ماه و خورده ای حالا بار سومشه اینجوری میشه گوارش طول میکشه تا تنظیم بشه با ی بار دوبار پدی لاکت دادن فوری اثرش نمیبینی باید دوره درمان طی بشه و چند روز طول میکشه من سری قبل بردم دکتر میترونیدازول بهش داد منم ماست و سیب زمینی ابپز همین دارویی ک دکتر داده اویشن پودر کیدی لاکت روزی دو بار ولی هنوز خوب نشده شامش میخام کته ماست بزارم

زینک بده بهش

سوال های مرتبط