۷ پاسخ

عزیزم تا ۵ سانت که تحمل میکنی بعدش میتونی بخوای اپیدورال بزنن که ۵۰٪ دردشو کم میکنه بقیه رو با اون ادامه بدی

خدا ب دادمون برسه

من ٤سانت بازبودم رفتم بيمارستان ٧ساعت دردكشيدم تا بدنيااومد ٣٢٥٠بود بخيه رونميدونم

من تا ب حال زایمان نداشتم ولی اگه قرارباشه طبیعی بیارم حتما مامای خصوصی میگبرم که حواسش فقط ب من باشه چون من خیلی سری غش ضعف میکنم

من دوسانت بودم بستری شدم بعد سه ساعت و نیم بچم دنیا اومد ۳۷۰۰ بود از زایمانم راضی بودم و تقریبا یک سانت و نیم بخیه خوردم اما داخلی هم هست ولی بعد ده روز جذب میشن بخیه ها کلا بخیه خوردن بد نیست چون هم به زایمان کمک میکنه راحت تر میشه هم بعدش تنگ تر میشه و اصلا اون لحظه متوجه نمیشی که سوزن بی‌حسی میزنه یا برش هیچی

تا ۵ سانت تو خونه بودم رفتم اونجا آمپول فشار بهم زدم ۳ساعت بعد زایمان کردم .دخترم ۳۰۵۰ گرم .۴ تا بخیه خوردم

من ۳ ساعت درد کشیدم دردش وحشتناک بود پسرم ۳۵۵۰ وزنش بود تعداد بخیه رو نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی
مامان هامین🐧❤️🐧 مامان هامین🐧❤️🐧 ۸ ماهگی
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی