۳ پاسخ

منم همینطورم

منم اینجوریم تو گهواره مطالبشو خوندم نوشته بعضی ها تو س ماهه اول بعضی ها تو س ماهه دوم سندروم پای بی قرار میگیرن😂

بله
من دکترم قرص جوشان منیزیم داده و دردش کمتر شده یکم

سوال های مرتبط

مامان انبه خانم 🥭

🩷🩷 مامان انبه خانم 🥭 🩷🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته نهم بارداری
مامان هدیه حضرت عباس مامان هدیه حضرت عباس هفته بیست‌ودوم بارداری