خانما پهلوی سمت چپم باد گرفته ، چیکار کنم؟
طبیعیه؟ خطرناک نیس؟

۱ پاسخ

منی که پَهلَوی خوندم😐🤜😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان ادونچریست مامان ادونچریست هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نورا گلی🌸🐣🩷 مامان نورا گلی🌸🐣🩷 ۳ ماهگی
مامان قندِمن🩵👼🏻 مامان قندِمن🩵👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری