۶ پاسخ

یه پیمانه سی تا اب جوشیده بریز

آخی مبارک باشه❤️

ابجوشیده ولرم ۳۰سیسی با یک پیمانه سرصاف شیرخشک

با قطره چکان در حد دو و نیم سی سی

چرا قاچاقی؟
قشنگ و واضح بهش بده هر چند ترجیح بر شیر مادره ولی من خودمم تا چند روز واقعا شیر نداشتم
بعیده سی تا هم بخوره
سی تا آب بزار و یک پیمونه شیرخشک

جدول داره روش .هر یه پیمانه سی تا اب جوشیده میخاد ولی شما فعلا نباید یک پیمانه بیشتر بدید

سوال های مرتبط

مامان جوجه فسقلی👼🏻 مامان جوجه فسقلی👼🏻 ۲ ماهگی