من رکابی بالاش پیراهن وشلوار😐😵💫زیاده؟؟؟
یدونه
من تا حالا ۲ تا تنش نکردم
دمت خونه همیشه ۲۴ عه
ما کولر میزنیم دیگه لباسم فقط یه رامپر و جوراب پاش میکنم چون پاهاش خیلی سرد میشه. لباسش بیشتر کنم دوس نداره اصن ولی موقعی ک حمومش میدم یه رکابی به استین بلند روش و شلوار
من از اول دوتا تنش کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.