۵ پاسخ

من رکابی بالاش پیراهن وشلوار😐😵‍💫زیاده؟؟؟

یدونه

من تا حالا ۲ تا تنش نکردم
دمت خونه همیشه ۲۴ عه

ما کولر میزنیم دیگه لباسم فقط یه رامپر و جوراب پاش میکنم چون پاهاش خیلی سرد میشه. لباسش بیشتر کنم دوس نداره اصن ولی موقعی ک حمومش میدم یه رکابی به استین بلند روش و شلوار

من از اول دوتا تنش کردم

سوال های مرتبط