۳ پاسخ

من تو یخچال میزارم

روی شربت گریپ من نوشته زیر ۳۰ درجه منم میزارم دمای خونه

منم تو محیط داشتم و تا حالا دادم

سوال های مرتبط

مامان آیهان👶🏻🫀 مامان آیهان👶🏻🫀 ۴ ماهگی