۶ پاسخ

استامینوفن رو جایی ک سوزن زدن بمال پاشو بیحس میکنه و اینک پاهاشو قنداق کن ک تکون نده

پاهاشو باشال ببند خیلی کارسازه من این کارو کردم بچه م داشت هلاک میشد حایی و واکسن زده رو سفت نکنیا استامینوفنم بده
پارچه رو بزار یخچال سرد بزار رو باش هر ۲۰ دیقه

هر ۴ ساعت ۲ برابر وزنش بهش استامینفن بدید و روز اول هر یک ساعت کمپرس سرد بزارید و روز دوم کمپرس گرم پاهاش رو هم ببندید که کمتر تکون بده و دردش بگیره

کمپرس سرد و گرم بزار حتما من نزاشتم‌ پاش سفت شد جای امپولش بدتر دردش میومد

من دوروزپیش زدم سر۶ساعت قطره استا دادم همش قنداق بودخداروشکراصلااذیت نکرد

طبیعیه پسرم هردفه گریه میکرد منم باهاش گریه میکردم😂فقط روز اول گریه میکنه پاهاش تکان میده دردش میاد اگه لختش کنی با یک پارچه پاهاش ببندی دردش نیاد بهتره ولی قنداق نکن من قنداق کردم تب کرد

سوال های مرتبط