۸ پاسخ

من یه دفتر دارم می نویسم داخلش که یادم نره ...نخود فرنگی هم الان فصلش تازه من گرفتم ابپز کردم میکس می کنم داخل سوپ سبزیحات فریز کردم استفاذه می کنم چون پوست داره و گرده حتما میکس باید بشه و دوس داره مفید هم هست

من با سیب زمینی و هوبج احتمالا ترکیبش کنم زرده رو ک بخوره

بعد بلغور کلا باید زیاد بپزه من مامانم حلیم ک می زاره از شب تا صبح ب پاش می مونه فکر کنم بلغورم بیشتر از ۳ ساعت بپزه حالا می رم تو کارش

من جز واکسن برای هیچی نمیرم
هرماه دکترش چک میکنه

من ۷ ماه و نیم بردمش قد ۷۳ وزن ۹ بود وزن تولد هم ۳۳۵۰

اره ۷ ماهگیش بردم تقریبا ۴ روز دیگ دوباره باید واسه ۹ ماهگی ببرمش

من نبردم
نه ماهگی بردم دکتر خودش برام‌ چک کرد
بهداشت اصلا نه وقت میزارن نه درست رفتار میکنن

اره باید ببریم

سوال های مرتبط

مامان بادوم مامان بادوم ۱۶ ماهگی
مامان محـــــیا🌱 مامان محـــــیا🌱 ۱ سالگی