۷ پاسخ

اخ بخورمت نفس خوشمزه من 😍😍😘😘😘چقد تو نازی اخه خاله جون😘

ماهم رفتیم امروز با دخملی هوا عالی🌸🌟

اینجا سه روزه بارون شدیده😐😂

من اینجا هوا باد میزنه فعلا نمیتونم ببرم منتظرم هوا یکم گرم شه

اینجا رو باد برداشته داره میبره

هوا ابریه و باد میاد سرده 🥴🥴

والا اینجا رعد برق میزنه

سوال های مرتبط