احتمال زیاد گرفتگی عضله است، منم اینجوری بودم دکتر رفتم قرص منیزیم (مگنیفورت) داد، خوب شده
منم دارمش طبیعیه
من انقدر ب پهلوی چپ خوابیدم ک همش درد داشت زیر سینم روی استخوان.. الان ک نمیخوابم خوب شده و یک ماه و نیمه نمیتونم روش بخوابم توام امتحان کن ببین برای این نیست؟..
خب نینی داره جا باز میکنه و ماشالا وزن میگیره،خب صددرصد رو مادردتاثیر میزاره
ی سونو کلیه بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.