با شیر ولرم خیلی خوبه اونم طعم موز
از هفته چند بهت داد؟
با آب جوشیده
طعم کاکائو با آب بوی هات چاکلت میده و باعث میشه کمتر بدمزه به نظر برسه
با آب عزیزم
روزی دوبار هروعده دوپیمونه
با شیر ی بار امتحان کردم مزش بهتر بود اما خییییلی سنگین بود و معده درد گرفتم بعدش
میگن با شیر خوشمزه میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.