خانما پودر لیدی میل رو چجوری می‌خورید با چی میخورید

۵ پاسخ

با شیر ولرم خیلی خوبه اونم طعم موز

از هفته چند بهت داد؟

با آب جوشیده
طعم کاکائو با آب بوی هات چاکلت میده و باعث میشه کمتر بدمزه به نظر برسه

با آب عزیزم
روزی دوبار هروعده دوپیمونه

با شیر ی بار امتحان کردم مزش بهتر بود اما خییییلی سنگین بود و معده درد گرفتم بعدش

میگن با شیر خوشمزه میشه

سوال های مرتبط

مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری