والا کاکائو گرفتم میخورم انگار مزه سویا میده چیزی که روش نوشته درست میکنم
چرا بد میشه حتما زیاد درست میکنی یا طعم بدشو گرفتی کاکائو عالیه
من شکلاتیشو گرفتم خوبه
کاکائویی با شیر
با شیر بخور خوشمزه میشه
میگن موزی و کاکاعویش خوبه
کاکائوییشو بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.