۸ پاسخ

با اب خنک بخور

من کاکائوش میخورم مث نسکافه مشکلی ندارم

طعم مختلف داره کاکاو نارگیل توت فرنگی زیاد خوشمزه نیست ولی خیلی عالیه بخور

من با شیر سرد میخورم،مشکلی هم نداشتم تا الان،وزن دهیش خیلی خوبه

به من انترا ميل ديابتي داده بوي وانيل اينا داره بدك نيس با اب قاطي ميخورم ببين صبونه و ناهار يا عصر و شام بايد بخوري

واااای من به مردن میخورم نمیدونم چرا
روز اول خوب خوردما مشکلی هم نداشتم
الان دیگه نمیتونم یه لیوان درست میکنم هزار بار میرم و میام جرعه جرعه میخورم به زور اب و شکلات

وزن بچه چقدر بهت لیدی میل داده

یکم بدمزس

سوال های مرتبط

مامان ماهین مامان ماهین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نور✨ مامان نور✨ ۱۱ ماهگی
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان دلوین 🩷آراد🩵 مامان دلوین 🩷آراد🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دوقلو ها🥹❤️ مامان دوقلو ها🥹❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری