اره منم اونجوری میشم دیگه نخوردمش😫
من قرصام امگا توشون نیست فقط ویتامین دی کلسیم اهن
ببین گلم هروقت میخوری
فقط باید با دو لیوان اب سرد بخوری ک قرص تو معده باز شه اگه اب کم بخوری تو گلو باز میشه مزه ی بدی میده
با اب میوه بخور
نه من تهوع نمیگیرم .بدون جیوه گرفتم
خارجی بگیر اونا اصلا طمع نداره
جنس خوب بخر بدون جیوه و وسط غذا بخور ،من تا بحال همچین چیزی برام پیش نیومده
من یه بار معده خالی خوردم حالم به خورد بالا آوردم از دفعه های بعد وسط غذا خوردم
بعد غذا بخور
نه من بعد صبحانه میخورم اینجوری هم نیستم
نههه حساسم کردی دقت کنم روش فردا😂
باید وسط،غذا بخوری کع این طوری نشه
وسط،ناهار
هفته ای دوبار بخور
ن من اینجور نیستم
نه اصلا اینجوری نیست عکسشو نداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.