۸ پاسخ

منم نتونستم بخورم طعم کاکائو گرفتم بوی اهن میده حتی بعد خوردنم طعم اهن میده اصن نتونستم استفاده کنم

این شیر برا چی هست؟

به من نساخت اسهال میشدم
به جاش سویق گرفتم دارم میخورم

گلم با اب سرد لوله کشی بخوره خیلی تاثیر داره تا اب جوشیده یا شیر

عزیزم من با آب ولرم جوشیده میخورم
خوب بوده تا حالا دوتا قوطی با طعم توت فرنگی خوردم

مزه کاکائویی بگیر من با شیر خشک میخورم

من باشیرمیخورم خوبه

ب منم داد منم خوردنی اوغ میزدم
بعد چن بار دیدم هی بیرون روی دارم قطع کردم

سوال های مرتبط

مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان دوقلو ها🥹❤️ مامان دوقلو ها🥹❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری