۷ پاسخ

مگه وزنش چقدر بود که نوشت براتون

توت فرنگی ش عالیه

منم حالمو بد می کرد نخوردم
اصلا هم تاثیر نداشت روی وزن بچم

طعم شکلاتیش بگیر خیلی خوشمزس

کاکائو بگیر مزه شیرکاکائو میده

عزیزم من شیر میخورم
واز اینا استفاده نمیکنم
چرا استفاده میکنی دکترت بهت گفته

من طعم وانلیشو گرفتم با آبجوش و عسل مخلوط میکنم

سوال های مرتبط

مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان دوقلو ها🥹❤️ مامان دوقلو ها🥹❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری