من تو بارداری پودر ترومام میخورم خیلییی خوشمزه بود و یادمه فقط دکتر من این مارک رو داده بود بهم ؛ همه اینجا میگفتن لیدی میل داده که خیلی بدمزه اس من نخوردم اینو اگه خوب نیست حتما ترومام امتحان کن 🥰
ترومام بخر سبک تره
به جاش برو یک کیلو فیله مرغ بگیر روش نمک و فلفل سیاه بزن رو شعله ملایم تو کره سرخ کن ببین چی میشه
این پودرا چیه
قارچم میتونی سرخ کنی اینا سرشار از پروتئینه
کاکایویی و ازهمه بهتره
چی هست
من چرا همه طعماشو دوس دارم🤣🤣🤣تو اب سرد بریز عالی میشه
با شیر بخور
من با طعم کاکایویی شکر قاطی میکردم ک کمتر حالم بد شه
طعم چیوخریدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.