پودر لیدی میل چجوری میخورید دوبار خوردم حالم بهم خورد دبگ عمرا بخرمش

۹ پاسخ

من تو بارداری پودر ترومام میخورم خیلییی خوشمزه بود و یادمه فقط دکتر من این مارک رو داده بود بهم ؛ همه اینجا میگفتن لیدی میل داده که خیلی بدمزه اس من نخوردم اینو اگه خوب نیست حتما ترومام امتحان کن 🥰

ترومام بخر سبک تره

به جاش برو یک کیلو فیله مرغ بگیر روش نمک و فلفل سیاه بزن رو شعله ملایم تو کره سرخ کن ببین چی میشه
این پودرا چیه
قارچم میتونی سرخ کنی اینا سرشار از پروتئینه

کاکایویی و ازهمه بهتره

چی هست

من چرا همه طعماشو دوس دارم🤣🤣🤣تو اب سرد بریز عالی میشه

با شیر بخور

من با طعم کاکایویی شکر قاطی میکردم ک کمتر حالم بد شه

طعم چیو‌خریدی؟

سوال های مرتبط

مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان دوقلو ها🥹❤️ مامان دوقلو ها🥹❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تو دلیم🩷🩷🩷 مامان تو دلیم🩷🩷🩷 هفته سی‌ودوم بارداری