من کاکائویی و توت فرنگیشو گرفتم خیلی خوشمزس ک
بااب سرد بخور من ک دوس داشتم
وای شما چجوری میگین خوب نیست. من کیف میکنم میخورم طعم وانیلیشو🤤 تازه واسه همسرمم درست میکنم میشینیم باهم میخوریم 🦋🤤😍😇😂
من اولی طعم وانیلی بود خیلی خوشمنیومد ولی اینو کاکائویی گرفتم بهتره از اون
منک نخوردم گرفتم یه بار خوردم بالا اوردم
من دماغمو میگیرم میخورم وگرنه بالا میارم
مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماهگرد. ندارین بیاین فقط اون یک وسط انگلیسی بزنین کانال روبیکاqwe1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینهمادر#پوشک
من طعم شکلاتی گرفتم ولی هردفعه میمیرم تا بخورم خیلی بوی شبرخشک بچه هارو میده
کاکائویی واسه من خوب بود یعنی راحت میخوردم
اما موزی افتضاح بزور میخورم میره پایین 😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.