کسایی که پودر لیدی میل میخورن چه مزه هاییش خوشمزس ؟

۱۱ پاسخ

موزی خوردم خیلی بده

موز 🍌

من از همه مزه ها یه بار تست کردم موزی از همه بهتر بود بعدشم کاکائویی
البته در کل طعم جالبی ندارن به هرحال دارو اند 😂

من وانیل و تو شیرموز میریزم خوبه به نظرم خوشمزه س ، شیرمیزم بدون شکر درست میکنم لیدی میل شیرینه

من کاکائویی میخورم خوبه

توت فرنگی و موزی خوبه

من موزی

سلام این پودر رو زیاد دیدم توی گهواره میگن ، دکتر تجویز می‌کنه ؟

کاکائو با شیر عالیه

من توت فرنگی دوست دارم
موزی دوست نداشتم. وانیلی هم می گفتن خوب نیست ، همه میگن کاکائویی از همه خوشمزه تره من به خاطر کافئین کاکائو نخریدم

من کاکائویی میخورم الان دو قوطی تموم کردگ

سوال های مرتبط

مامان فسقلی👶🏻 مامان فسقلی👶🏻 روزهای ابتدایی تولد