موزی خوردم خیلی بده
موز 🍌
من از همه مزه ها یه بار تست کردم موزی از همه بهتر بود بعدشم کاکائویی
البته در کل طعم جالبی ندارن به هرحال دارو اند 😂
من وانیل و تو شیرموز میریزم خوبه به نظرم خوشمزه س ، شیرمیزم بدون شکر درست میکنم لیدی میل شیرینه
من کاکائویی میخورم خوبه
توت فرنگی و موزی خوبه
من موزی
سلام این پودر رو زیاد دیدم توی گهواره میگن ، دکتر تجویز میکنه ؟
کاکائو با شیر عالیه
من توت فرنگی دوست دارم
موزی دوست نداشتم. وانیلی هم می گفتن خوب نیست ، همه میگن کاکائویی از همه خوشمزه تره من به خاطر کافئین کاکائو نخریدم
من کاکائویی میخورم الان دو قوطی تموم کردگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.