۵ پاسخ

طعم موزیش خیلی خوشمزه است

منم وزن اضافه نکردم اصلابهداشت گفت بخربخور

من وزن بچم پایین نبود ولی دکترم گفت بخور همه طعماش خوردم بنظرم توت فرنگی ش از همه بهتره

کی رفتید سونو؟وزنش چقد بود؟

سلام اینه مال من طعمشم خوبه بد نیست

تصویر

سوال های مرتبط