خانوما اونایی که پودر لیدی میل میخورن کیا باید خورد

۹ پاسخ

من ممکن بود در هفته یه‌بار بخورم. تایم‌های متفاوت.ظهر.غروب. دکتر بهم گفته بود دیدی داری چاق میشی نخور. منم تفریحی میخوردم😅

صبح و عصر .

روزی دوبار میخورم

هر دوازده ساعت میخورم فقط سعی میکنم نزدیک تایم هایی ک چایی خوذدم نخورم

اضافه وزن زیاد نمیاره؟

من شبا میخورم روزی یه لیوان

دو وعده ازش بخور مثلا ظهر و غروب

من صبح و شب میخورم هر دفعه دو پیمانه

بعد صبحانه بعد شام

سوال های مرتبط

مامان 🩵نقطه خان🩷 مامان 🩵نقطه خان🩷 ۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا خانم😍🦋 مامان نورا خانم😍🦋 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان💙 مامان آیهان💙 ۴ ماهگی
مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی