من ممکن بود در هفته یهبار بخورم. تایمهای متفاوت.ظهر.غروب. دکتر بهم گفته بود دیدی داری چاق میشی نخور. منم تفریحی میخوردم😅
صبح و عصر .
روزی دوبار میخورم
هر دوازده ساعت میخورم فقط سعی میکنم نزدیک تایم هایی ک چایی خوذدم نخورم
اضافه وزن زیاد نمیاره؟
من شبا میخورم روزی یه لیوان
دو وعده ازش بخور مثلا ظهر و غروب
من صبح و شب میخورم هر دفعه دو پیمانه
بعد صبحانه بعد شام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.