بایدی نیست . دکتر تشخیص میده نیاز به مصرف داری یا نه .همه نیاز نیست مصرف کنن . وزن جنین یا خودتون کم باشه تجویز میشه .
من از ۲۹هفته دارم میخورم
همه ک نمیخورن بری سونو وزن هفتها بالاتر لازم باشه استفاده میکنی وزنش اوکی باشع نیازی نیست
دکتر نوشته برات؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.