۷ پاسخ

بنظر من از وقتی که دکتر بگه وزن بچه کمه
من خودم از هفته ی 35 شروع کردم

روش نوشته روزی ۲دوبار هر بار دوتا پیمونه با اب جوشیده ولرم

اگه قند داری اصلا خوب نیست برات سرخود نخوری

من از ١٢ هفتگي مي خورم البته مرتب نخوردم ، كلا از اولش اشتها نداشتم به هيچي الانم همينم

سعی کن چیزای طبیعی بخوری بهتره
دوستم اصلا صبحانه و شام نمیتونست بخوره بجاش ی کاسه مغز می‌خورد 38 هفته زایمان کرد ماشاالله بچش 3800 بود

من از۲۶هفته شروع کردم به خوردن لیدی میل

واسه وزن جنین الان وقتشه که بخوری خودم از ۲۴ هفته خوردم

سوال های مرتبط

مامان نورا خانم😍🦋 مامان نورا خانم😍🦋 روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان 🩵نقطه خان🩷 مامان 🩵نقطه خان🩷 ۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی
مامان دل آرام🍩🫧 مامان دل آرام🍩🫧 ۹ ماهگی