۱۲ پاسخ

همه طعم هاش یه مزه مزخرف و میدن هیچکدومش خوب نیست مجبوری باید خورد

وانیل بوش تنده ولی کاکائو با آب‌جوش درست کنی بخوری مزه اش بهتره ودوپیمانه حتما پر باشه

وانیلی خوبه با شیرسرد مزه بستنی سنتی میده

من والا وانیلی خوردم حالم بد شد کاکایویی خیلی خوبه بزام

منم موزی خوردم با شیر سرد خوب بود الان کاکائو گرفتم زیاد خوب نیست

خیلی بدمزه ست مزه ی قرص آهن میده منم میخورم دفعه ی بعد میخوام طعمش رو عوض کنم

من چه دوست دارم پس😂

من توت فرنگی خوردم خوشمزه بود

توت فرنگی از همش بهتره

وانیلی و موزی میخورم من

من موزی میخورم جالب نیست به زور میخورم

آره منم میخورم مزش بد
مثل اینکه وانیلش بهتره

سوال های مرتبط