ببین سزارین اصلا نمیفهمی سوزنشو مال من چهار بار فرو کردن تو کمرم اصلا نترس خیلی خوبه بعد ۴ روز دردات کم کم میره سرپا میشی اروم بزار اون لپای گردوییش بیاد کنار لپت همه دردات یادت میره
مبارکه از الان
امپول بی حسی اصلا درد نداره فقط کافیه شونه هاتو شل کنی
پمپ درد حتما بگیر حتماااااااا
آمپول بی حسی اصلننن درد نداره
با پمپ درد حالت خیلی خوبه مطمئن باش
اصلا درد نداره متوجه نمیشی من که خیلی ترسو استرسی بودم اصلا نفهمیدم. پمب دردهم نگرفته بودم. باهمون شیاف اوکی بودم
استرس ک عادیه همه داشتیم ولی باور کن اصلا سخت نیس انقد زود تموم میشه ک نگو بیحسی برای من انگار یکی بشگون گرفتم پمپ درد نمیخاد بنظرم.
منم پنج شنبه سزارین میشم برعکس استرس ندارم چون همه تو گهواره میگن نه سوند درد داره نه امپول بی حسی...ان شاءالله برای من و شمام خیلی راحت باشه
عزیزمممم
استرست طبیعیه
ب این فک کن قراره کلی بغلش کنی 🥹
بسلامتی زایمان کنی عزیزم😘
بلاخره زایمان دیگه سختی های خودشو داره ولی حتماً پمپ درد بگیر خیلی خیلی کمک میکنه من گرفتم حالم خوب بود به کمک پمپ درد
به چیزای خووووب فکر کنننن. قراره بعد ۹ ماااااه بچتو ببینی بالاخرههههه . هر عملی درد و نقاهت داره دیگ میگذره اونم همش قابل تحمله😍 ایشالا به سلامتی زایمان کنی 🥰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.