من ۱۹۰۰ آزمایش دادم
۲۱۰۰ سونو
با بیمه البته
من انتی سونو شد ۱تومن ازمایش ۸۰۰
با تکمیلی چقد میشه
این هزینه های گرون تازمان زایمانه....همینقدر به دنیا بیاد دیگه دردسرهای گرون نداریم و راحت میشیم
۲۶۰۰سونو شد انتیم بالابود آمینیوسنتز انجام دادم۱۲تومن
برا منم ۴تومن شد
من بهو سونو گفته ۵۲۰۰
هنوز نرفتم زوده، ولی نوبت گرفتم گفت این قیمته🫠
سونو۶/۴۰۰ ازمایش۱۷۰۰
چخبره مگه من سونویه تومن آزمایش هم یک صد
۲میلیون ۴۰۰
انتی قبل عید دادم 2/800 شده بود
من ۲.۶۰۰ دادم سونو
من سنو ۲۸۰۰
ازمایش ۱۲۰۰
من ۶ انتی دادم ازمایش۱۶۰۰😱😡
منم ۴۸۰۰ سونو شد البته داپلر بود ۱۳۰۰ ازمایشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.