۲ پاسخ

عزیزم خودتو زجر نده بذار بخیه هات خوب بشه بعد بیند کم کم سفت ترش کن

اره هنوز کانل ن رحم جم شده ن شکم ببند موقع خواب هم ببند

سوال های مرتبط

مامان hamin💙 مامان hamin💙 ۷ ماهگی