۸ پاسخ

رابط بخر عزیزم

بادست نگه داربخوره بعدیه مدت باریک میشه هرچقدربخوره

با دست بگیرش سعی کن بمونه تو دهنش، نوک سینه از نوک شیشه ها بزرگ تر نیست

رابط سینه برابعضیا خیلی خوب جواب میده متاسفانه برامن جواب نداد. چندروز اول مجبورشدم شیرخشک بدم. شیردوش برقی استفاده کردم هم شیر خودمو ریختم توشیشه دادم بچه خورد هم اینکع سرسینه م نرم شد نوک سینم دراومد

رابط بگیر

با دست نگهش دار بتونه بخوره

پسر منم نمیگرفت یکی دوبار با رابط گرفت قشنگ نوک سینه م در اومد

عشقم رابط سینه بگیر

سوال های مرتبط