آره برا من خوب بود
باید ۶ هفته مداوم بزنی
هم دکسپانتون هم بیوتین
بله من زدم خیلی تاثیر داشت
اگه تیرویید نداری بهت تاثیر میکنه ولی اگه داشته باشی ممکنه اورش کمتر باشه
من تازه شروع کردم اولین امپولمو جمعه زدم هفته ای یکبار باید بزنم
مزو بزن
من زدم ایزانی هاش اشغالن خارجی بخر اونا اثر داره
من زدم ولی ریزش موهام هورمونی بود تاثیر نداشت
کچل شده جلو موهام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.