۱۲ پاسخ

چون شیر خشک رو با ویتامیین غنی شده میکنن

برند نان

من پدیاشور میدم دکتر گفت خیلی بهتر از پاستوریزه هست.تا ۱۰ سال هم میشه داد.

اون نزدیکانتون یعنی شیر خشک شماره ۳ میداده؟؟؟

دختر من شیر پاستوریزه دوس نداره و نمیخوره شبا قبل خواب شیرخشک میخوره ...بنظرم ایرادی نداره میگن دندونا پوسیده میشن خب مگه بچه غذا نمیخوره چطور اون باعث پوسیدگی نمیشه ولی شیر میشه؟؟ دختر من شبا شیر میخوره بعدم باهم مسواک میزنیم خیلیم خوش میگذره

من‌تا۲۲ ماهگی شیرخشک دادم راضی ام‌خیلی خوب بود
از یک سالگی هم‌کم کم پاستوریزه دادم .الان‌هم‌میخوره پاستوریزه

دکتری که پسرمو میبرم همینو بهم میگفت گفت اگر مشکل مالی نداری تو لیوان حالا حالا ها میتونی بهش بدی منم فعلا دارم بهش میدم‌چون خیلی کم میخوره ولی راجب مریض نشدن و وزن اضافه کردن واقعا تاثیری نداشته

شیر پاستوریزه بهتره
اشیرخشک قطع کردم ولی تز ییک سال چند ماهگی هم شیر خشک دادم کمکی شیر پاستوریزه

دندوناشون میپوسه،دکتر به من گفت بعد ۱سالگی نده کلا چون هیچ فایده ای نداره براش،وقتی غذا میخوره اون مواد مغذی با عذا بهش میرسه دیگه شیر نمیخواد و الکی وابسته میشن و دندوناشو خراب میکنه،من از ۱۹ ماهگی دیگه ندادم،شیرم بخاطر کلسیم و اینچیزاس میگن مصرف بشه،شیرخشک گرونه و تاثیری نداره چه اصراریه به مصرفش

نه شیر پاستوریزه ها دیگه معلوم نیس چین منم شیر خشک میدم و واقعا راضی ام

شاید بخاطر ویتامنیش
شیر پاستوریره میگن ابه

پسر من شیرخشکو تو لیوان نخورد منم دیگ نمیخواستم تو شیشه شیر بخوره قطع کردم

سوال های مرتبط