قنداق
آخ آخ منم این مشکلو دارم . حالا بقیه میگن قنداق وای نی نی من بدش میاد از قنداق بدتر گریه میکنه .
تنها کاری که میکنم حداقل اون بخوابه با شال آغوشی میبندمش به خودم به کارام میرسم اونم میخوابه . ولی خودم نمیتونم استراحت کنم
قندااااق
بعد اینقد ارومترمیخوابه.
اما باز تو این سن موقع خواب یه صدایی از خودشون درمیارن انگار ک دارن زور میزنن
شب ها گریه میکنه ؟
حتما کولیک داره عزیزم.
قنداق 😁😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.