۵ پاسخ

قنداق

آخ آخ منم این مشکلو دارم . حالا بقیه میگن قنداق وای نی نی من بدش میاد از قنداق بدتر گریه میکنه .
تنها کاری که میکنم حداقل اون بخوابه با شال آغوشی میبندمش به خودم به کارام میرسم اونم میخوابه . ولی خودم نمیتونم استراحت کنم

قندااااق
بعد اینقد ارومترمیخوابه.
اما باز تو این سن موقع خواب یه صدایی از خودشون درمیارن انگار ک دارن زور میزنن

شب ها گریه می‌کنه ؟
حتما کولیک داره عزیزم.

قنداق 😁😁

سوال های مرتبط

مامان هیراد👶🩵 مامان هیراد👶🩵 ۷ ماهگی