سیسمونی بچه اول رو خانواده دختر باید بگیرن؟

۲۷ پاسخ

کار قشنگی نیس، کاش این رسم های نامناسب از بین بره

وااا چه حرفاااا ؟؟؟ 😁😁😁
هستن هنوز آدمای که طرز فکرشون اینجوریه
یکی دیگه بچه خواسته بچه بیاره بعد خانواده دختر باید سیسمونی بدن😁😁😁 عزیزم وقتی ۲ نفر تصمیم میگیرن بچه دار بشن باید همه چیشو قبول کنن این فکرای قدیمی و که تو مغزتون کردن و بریزین دور

نه.مگه برای پدر و مادرت بچه میاری که اونا خرجش رو بدن...منکه خودم و شوهرم همه چیز خریدیم...خانواده ها فقط کادوی نوزاد رو میدن🥰

بله البته بایدی‌نیست محبته خانوادست

متاسفانهههههه بین ما هنوز این رسمه
هرروزم چیز جدید اضافه میکنن و یه چی مد میشه

رسم بدیه بنظرم خانواده پسر که انقد ادعا دارن بچه مال ماست هیچی نمیخرن طفلی خانواده دختر

اره رسمه ولی اجباری نیست، من به مامانم گفتم ضروریا رو بگیرن بقیه رو خودم میگیرم. همینم خیلی خجالت کشیدم

من تک فرزندم
مامانم همه چیزو خودش گرفت، دیگه سرویس خواب رو نزاشتم ، خودم خریدمش

مامانم لطف کرد داد البته ک خودم و همسرم هم خیلی وسیله هاش رو خودمون گرفتیم ک کمک باشه

من برا دخترم مامانم سیسمونی براش گرفته بود البته سرویس تخت و یه سری چیزای دیگ هم همسرم گرفته بود

معمولا خانواده دختر لطف میکنن و میخرن
ولی هیچ بایدی نیست

خیلی سخته شاید بازی از خانوادع ها شرایطشون رو ندارن

اره تو شهرما ک رسمه

یکی دیگه بچه ساخته یکی دیگه باید خرج کنه خیلی زور داره

خیلی خیلی رسم مزخرفیه اما متاسفانه یسریا انتظار دارن مادر دختر بده…

برای من که مامانم خرید

بله ولی اگه میتونین خودتونم کمک کنین بخرن چون تو این اوضاع سخته واقعا همه چی را خانواده دختر بخرن

باااااید !!؟ 😏

نه والا کی گفته خانواده تعهد دادن سیسمونی بچه منم بخرن

ما ک پدر و مادر باید بگیره

من خانوادم برام خریدن

الان که گرون شده در حد نیاز لطف کنن بگیرن عالی میشه

سمت ما خانواده دختر

اره دیگ رسم اینه

کار درستی نیست اما خب بعضی ها میگیرن

سوال منم هست

اره عزیزم

سوال های مرتبط